هوش و با هوش

با هوشیاری سلامت را ارمغان بیاورید

هوش و با هوش

با هوشیاری سلامت را ارمغان بیاورید

سندی تازه از خیانت های امارات علیه ایران

امارات متحده عربی که مساحتی کوچک تر از شهرهای میانی استان تهران داشته و با این حال از هیچ کارشکنی در حق ایران و ایرانی فروگذار نکرده در تازه ترین خبط خود قصد مخالفت آشکار با مبانی اسلام را کرده است.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از جهان، پس از بلوکه کردن سرمایه تاجران ایرانی در امارات و نیز گرفتن حق مالکیت از تجار ایرانی که بیشترین سرمایه را در امارات دارند اخیرا این کشور کوچک با تولید نوع خاصی از نوشابه دست به اقدامی عجیب زده است.

این نوشابه ها که متعلق به اسرائیل و شبکه های مالی یهود است با استفاده از نوعی روغن مخصوص خوک تهیه می گردد که به عنوان عصاره مخفی به این نوشابه ها افزوده می شود.

این نوشابه های اماراتی با استفاده از نوعی روغن مخصوص خوک تهیه می گردد که به عنوان عصاره مخفی به این نوشابه ها افزوده می شود

یک پزشک ایرانی مقیم امارات و فعال در بخش تحقیقات این کارخانه طی نامه ای به روسای این کارخانه به آنها گوشزد می کند که شما با وجود مسلمان بودن چرا چنین تولیداتی را به مردم عرضه می کنید؟ این دکتر ایرانی همچنین می افزاید: در صورت اصرار بر استفاده از این روغن با زدن برچسبی بر روی این نوشابه ها به همگان اعلام کنید که در آن روغن خوک به کار رفته تا مسلمانان از خرید آن امتناع کنند. اما هشدارهای این محقق ایرانی نادیده گرفته شده و وی عاقبت از این شرکت اخراج می شود.

بر اساس این گزارش، این دانشمند کشورمان طی نامه ای به مقامات بهداشت و سلامت ایران همین موضوع را به آنها نیز اطلاع داده که اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

جالب اینکه مقادیر بسیار زیادی از این نوشابه ها از مبادی غیر رسمی جنوبی کشور وارد شهرهای نیمه جنوبی شده و سپس در شهرهای مختلف توزیع می شود. علت امتناع مسئولان از ممنوعیت توزیع این نوشابه و اخطار به مسئولان اماراتی همین ورود غیر رسمی این نوشابه ها به کشور می باشد.

این اقدام امارات پس از آلوده کردن و تصرف خلیج فارس برای جزیره سازی، زیر سوال بردن تمامیت ارضی ایران، تحریف خلیج فارس ، راه اندازی شبکه فارسی علیه جمهوری اسلامی و توهین به مسافران ایرانی تازه ترین دسته گل مقامات اماراتی به شمار می رود. 

منبع:www.ravazadeh.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد